Sobre Nosotros /Guri Buruz

Somos una asociación sin ánimo de lucro que tenemos como objetivo difundir los juegos de mesa, estrategia, miniaturas y rol en nuestra región. La asociación se fundó en el 2012 y desde el 2017 tenemos nuestra sede en C/ Barrena Nº 26 Bajo

Irabazi-asmorik gabeko elkartea gara, eta gure eskualdean mahai-jokoak, estrategia, miniaturak eta rola zabaltzea dugu helburu. Elkartea 2012an sortu zen eta 2017az geroztik gure egoitza Barrena Kalea, 26 Etxabe, 20600 Eibar, Gipuzkoa.

Actualmente somos 23 socios, entre los que se encuentran residentes de Eibar principalmente, pero también de Ermua, Soraluze, Zaldibar, Elgoibar y Zumaia. Tenemos un gran abanico de edad, desde los 18 años hasta los casi 50. Porque apostamos por el juego intergeneracional en el que los padres puedan jugar con sus hijos.

Gaur egun, 23 bazkide gara, eta horien artean daude, batez ere, Eibarren bizi direnak, baina baita Ermuan, Soraluzen, Zaldibarren, Elgoibarren eta Zumaian bizi direnak ere. Adin sorta handia dugu, 18 urtetik ia 50era. Izan ere, belaunaldien arteko jolasaren aldeko apustua egiten dugu, gurasoek seme-alabekin jolastu ahal izan dezaten.

Tenemos la costumbre de organizar un evento en San Juanes en la plaza Unzaga y esporádicamente en Portalea. Solemos hacer jornadas de juegos de mesa denominadas «Odisea en el tablero», jornadas de rol denominadas «Héroes del grafito» y, desde que tenemos sede propia celebramos Halloween decorando la estancia y haciendo lo que más nos gusta, ¡jugar! También se organizan torneos con bastante asiduidad de juegos de miniaturas como Warhammer 40k, Kill Team o Aristeia!, entre otros, y torneos anuales de Carcassone y Catán.

San Juanetan Unzaga plazan eta noizean behin Portalean ekitaldi bat antolatzeko ohitura dugu. «Odisea taulan» izeneko mahai-jokoen jardunaldiak egiten ditugu, «Grafitoaren heroiak» izeneko rol-jardunaldiak, eta, egoitza propioa dugunetik, Halloween ospatzen dugu, egoitza apainduz eta gehien gustatzen zaiguna eginez, jolastea! Era berean, miniatura-jokoen ohiko txapelketak antolatzen dira, Warhammer 40k, Kill Team edo Aristeia!, besteak beste, eta Carcassone eta Catán urteroko txapelketak.

Si te gustan los juegos de mesa, de miniaturas, rol o, simplemente quieres conocer este mundillo tan divertido y apasionante no dudes en contactar con nosotros por Facebook, Twitter, Instagram o en nuestro correo odiseaasociacion@gmail.com

Mahai-jokoak, miniaturenak, rolarenak edo, besterik gabe, hain dibertigarria eta zirraragarria den mundu hau ezagutu nahi baduzu, jar zaitez gurekin harremanetan Facebook, Twitter, Instagram edo odiseaasociacion@gmail.com bidez.

¿Jugamos?

Jokatuko al dugu?